Někdy uděláme chybu.
Dodáme pozdě. Nebo špatně. A zákazníci jsou pak právem naštvaní.
Samotný fakt, že jsme něco vyvedli, ale ještě neznamená, že jsme je už navždy ztratili. A že už tedy nemá smysl situaci zachraňovat.
Naopak: Když tuto situaci zvládneme, zákazníka tím ujistíme, že má příště objednat zase u nás. Protože i když šlápneme vedle, umíme to napravit.
Nestačí ale jen problém vyřešit a říct „sorry jako“. A nemusíme se ani podlézavě klanět až k zemi.
Reakce, která zákazníka uklidní a přesvědčí o naší profesionalitě, obsahuje několik kroků.
A právě na tomto tréninku si ukážeme, jak v takovém situaci krok za krokem postupovat, aby ji zákazník přijal tak, aby zapůsobila.
Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě
1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn
Min. 8 – 12 osob
Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu
Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii
Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky
Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům
Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě
Každý účastník si odnese Osobní plán proměny
Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂
Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem
Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?
Udělejte první krok kliknutím sem