Když zákazníci říkají, že je to „drahé „, říkají tím, že jim naše nabídka přijde totožná s tou levnější.
Když říkají, že „nemají čas“, vyslovují tím myšlenku, že v naší nabídce nevidí takovou hodnotu, aby se tím zabývali.
A když tvrdí, že „nemají peníze“, říkají tím, že peníze sice mají, ale raději je utratí za něco jiného.
Něco tedy říkají… ale něco jiného si myslí.
A pokud pochopíme to, co se jim honí v hlavě za otázky, nejistoty a obavy, dokážeme na to odpovědět tak, abychom je uklidnili. Udrželi jejich zájem. A získali jejich objednávku.
Na tomto speciálním tréninku si tyto postupy natrénujeme.
A už nikdy tak nezažijete pocit, že zákazníkovi na jeho námitku nemáte co odpovědět…
Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě
1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn
Min. 8 – 12 osob
Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu
Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii
Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky
Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům
Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě
Každý účastník si odnese Osobní plán proměny
Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂
Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem
Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?
Udělejte první krok kliknutím sem