Zákazníky mají na starost obchodníci a prodejci, že?

Když pak ale přijdou nakoupit, objednat nebo vyzvednout, potkávají se ale s celou řadou profesí.

A každý z provozních, servisních a administrativním pracovníků může zákazníky utvrdit v tom, že mají nakupovat i příště právě u nás.

Nebo je od toho dalšího nákupu u nás bohužel odradí.

Na tomto semináři určeném pracovníkům v první linii se tedy podíváme na to, jak zákazníci vlastně hodnotí naši práci a firmu.

Z čeho vzniká „zákaznická spokojenost“. A co může každý z nás udělat proto, aby zákazníci po kontaktu s námi odešli s rozhodnutím se příště zase vrátit.

  Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě

  1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn

  Min. 8 – 12 osob

  Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu

  Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii

  Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky

  Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům

  Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě

  Každý účastník si odnese Osobní plán proměny

  Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂

  Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem

 

Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?

 

Udělejte první krok kliknutím sem
Komu by se to hodilo? Dejte mu vědět...