Zákazníky mají na starost obchodníci a prodejci, že?
Když pak ale přijdou nakoupit, objednat nebo vyzvednout, potkávají se ale s celou řadou profesí.
A každý z provozních, servisních a administrativním pracovníků může zákazníky utvrdit v tom, že mají nakupovat i příště právě u nás.
Nebo je od toho dalšího nákupu u nás bohužel odradí.
Na tomto semináři určeném pracovníkům v první linii se tedy podíváme na to, jak zákazníci vlastně hodnotí naši práci a firmu.
Z čeho vzniká „zákaznická spokojenost“. A co může každý z nás udělat proto, aby zákazníci po kontaktu s námi odešli s rozhodnutím se příště zase vrátit.
Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě
1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn
Min. 8 – 12 osob
Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu
Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii
Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky
Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům
Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě
Každý účastník si odnese Osobní plán proměny
Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂
Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem
Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?
Udělejte první krok kliknutím sem