Sehnat nové zákazníky… ale jak, že?
Objíždět je osobně po celé republice trvá hodiny. A je to drahé. A tak každého obchodníka napadne, že si zjistí jejich telefonní číslo a zavolá jim:
„Dobrý den, já jsem Karel Novák a chtěl bych vám nabídnout…“
Cvak. Zákazník položil telefon. A obchodník frustrovaný z toho, že s ním nikdo nechce mluvit. Proč ho ale odmítají? A skutečně není možné sehnat po telefonu nové zákazníky?
Když nám samotným někdo zavolá a spustí „prodejní kolovrátek“, vypínáme pozornost. Pokládáme sluchátko. A „nemáme zájem“. Přesto ale telefon při dalším zazvonění zvedneme. Přesto se po telefonu bavíme s dalšími lidmi. A přesto posloucháme, co nám kdo na druhé straně říká.
Rozdílem mezi telefonátem, který zákazník položí s nezájmem a tím, ve kterém se s námi zaujatě baví, je tedy v obsahu. V tom, co řekneme. A chceme-li jako obchodníci dosáhnout toho, aby si nás zákazníci vyslechli až do konce a reagovali na naši nabídku po telefonu pozitivně, musíme říkat něco jiného než to standardní: „Chtěl bych vám nabídnout…“
Co?
Celý postup přirozeného, autentického a současně účinného telefonování si natrénujeme na tomto školení…
Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě
1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn
Min. 8 – 12 osob
Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu
Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii
Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky
Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům
Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě
Každý účastník si odnese Osobní plán proměny
Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂
Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem
Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?
Udělejte první krok kliknutím sem