„Nemám teď čas, pošlete mi to emailem…“
Když zákazník takto odpoví, obchodník dostává šanci:
Buď napíše standardní email typu „V příloze posílám naši nabídku a pokud byste něco potřebovali, dejte mi vědět…“ A protože mu na něj nikdo neodpoví, bude všude vykládat, že emaily nikdo nečte, nereaguje na ně a je to ztráta času.
Nebo napíše email tak, že zákazníka zaujme. Že si zákazník po přečtení řekne, že by o tom chtěl zjistit víc. Že si obchodníka zavolá na osobní schůzku. A že se tak z emailu stane trojský kůň, který se prodere přes všechny sekretářky a asistentky přímo až k zákazníkovi. Přesvědčí jej. A usnadní si tak celý prodej. Jen tím, že mu napsal promyšlený email.
Jak takový email napsat?
Na to se podíváme (a vyzkoušíme to) právě na tomto školení…
Školení zrealizujeme ve vaší firmě nebo na vámi vybraném místě
1-2 dny trvání, dle vašeho zájmu a hloubky potřebných změn
Min. 8 – 12 osob
Školení může proběhnout jak v pracovní den, tak v sobotu
Obsahuje inspirativní program s cílem dodat účastníkům novou energii
Před realizací obdržíte Přípravný dotazník pro účastníky
Obsah školení bude upravený na míru vaší firmě a účastníkům
Školení bude reagovat na konkrétní a specifickou situaci ve vaší firmě
Každý účastník si odnese Osobní plán proměny
Během dne se všichni budou aktivně zapojovat, žádné spaní 🙂
Po skončení obdrží každý svůj osobní Certifikát o absolvování se svým jménem
Jak takové školení, které je promění, zařídit i pro vaši firmu?
Udělejte první krok kliknutím sem